Beneficis per a empreses
Beneficis d’un projecte de descarbonització amb Inerpro
Inerpro combina experiència, tecnologia i sostenibilitat per garantir l’èxit de cada projecte.

Beneficis
Optimització de costos operatius
Les mesures d’eficiència energètica, transició a energies renovables i implementació d’un pla de minimització de residus es tradueixen en estalvis econòmics de l’operació diària.
- Reducció de costos energètics mitjançant mesures d’eficiència i autogeneració renovable.
- Disminució de la despesa en gestió de residus mitjançant estratègies d’economia circular.
- Reducció de despeses de manteniment gràcies a l’automatització i digitalització de processos.
Avantatge competitiva i de posicionament
Un pla sòlid de sostenibilitat es converteix en un diferenciador al mercat, donant un caràcter innovador i de supervisió constant de la qualitat i la sostenibilitat, atraient noves oportunitats i enfortint les relacions comercials.
- Diferenciació, adaptabilitat i noves oportunitats de mercat
- Preferència dels consumidors per empreses sostenibles
- Millora del posicionament de l’empresa en licitacions i contractacions públiques i privades
Compliment normatiu i mitigació de riscos
Garantia d’adaptar-se i complir amb les regulacions ambientals actuals i futures, evitant multes i sancions.
Visió estratègica a llarg termini
Enfortiment de la resiliència de l’empresa davant dels canvis de mercat i desafiaments climàtics, integrant la sostenibilitat en el model de negoci.
Objectivitat del projecte
Els plans de millora es basen en dades de caràcter oficial i general, com ara els càlculs de la petjada de carboni i hídrica, auditories energètiques, certificats d’eficiència energètica, aportant dades clares i sòlides que optimitzen els recursos i processos, eliminant ineficiències en els projectes.
Independència energètica
Reducció de la dependència energètica de la xarxa gràcies a la reducció del consum i a la generació d’energia renovable.
Increment del valor patrimonial
Els plans d’acció sostenibles i els assoliments mesurables en reducció d’emissions fan les empreses més atractives per als inversors que prioritzen criteris ESG (ambientals, socials i de governança).
Reconeixement i fidelització del client
Les estratègies de comunicació sostenible permeten divulgar els assoliments de manera efectiva, cosa que reforça la confiança i la fidelitat dels clients i consumidors finals, generant confiança i diferenciació davant de la competència.
Automatització de sistemes
Control i monitoratge de les instal·lacions en mode remot que en milloren la fiabilitat i la productivitat. A més, millorem el benestar dels usuaris i el seguiment de variables crítiques normatives.
Contribució a un futur més sostenible
Contribució activa en la lluita contra el canvi climàtic, posicionant-se com un actor positiu a la societat.
Optimització dels recursos
Incorporació de l’eco-disseny, compra verda i pla general de residus que redueix les necessitats de compra i dona valor afegit a segons quins residus.
Tens objectius de sostenibilitat, però no saps per on començar?
Explica’ns el teu repte i t’ajudem a convertir-lo en un pla viable, finançat i executat amb èxit.